Performancekonst

Jag var ner på stan idag för att köpa nytt att smörja in läpparna med. Det är riktigt svårt att hitta information om no poo i England, så jag tänkte att det var bästa att ha med sig så det räcker länge. Det blev Apotek Hjärtats mjukgörande hudsalva med sheasmör, den luktar precis som försvarets hudsalva men är helt godkänd.

I alla fall. Mitt i centrum stötte jag på detta:


En performancekonstfestival, på min ära! Försök säga det tre gånger på raken. Det var mycket fint med blåsinstrumenten som ackompanjemang, men det såg ganska kallt ut.

Strax efteråt stötte jag på en tjej med en iller i koppel. Ja, så kan det gå. Jag kommer sakna Uppsala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0