Frukost

Jag har haft lite svårt med maten sen Dan åkte hem (no surprise there). Som tur är har jag nu kommit in i det lite grann, även om jag bara äter typ fisk och vegetariskt. Fast det är väl egentligen en bra sak, om jag tänker efter. Hursomhelst har jag kännt mig otroligt oinspirerad varje morgon när det kommer till frukosten, och jag älskar verkligen frukost annars. Efter lite surfande snubblade jag över detta.


Turkisk yoghurt med hallon, blåbär och lite honung i botten. Jag är frälst! Det känns som att äta efterrätt till frukost, men känns ändå nyttigt. Ska kanske köpa lite nötter eller frön att lägga till nästa gång jag är och handlar. Fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0