Examenskläder

Det är nu mindre än en vecka kvar till examensceremonin, så idag var jag ner på stan och handlade lite examenskläder. Kändes som på den gamla goda tiden då jag var uppklädd i godisfärger till avslutningen i femman. Detta är vad jag kom hem med:


Jag hade tänkt köpa en klänning jag såg på Indiskas hemsida först, men den såg förskräcklig ut på så jag gick till Kappahl istället. Jag gick igenom nästan hela deras Vintage Stories och ville köpa ungefär varenda grej, men nöjde mig till slut med det där svarta som är ett par fantastiska, vida byxor. Knns lite smått häftigt det där, byxor på skolavslutningen! Ja ja, det hade jag ju i sexan också.

Som syns köpte jag också en del accessoarer, så nu är jag all set! Opponering på fredag, sedan utgång med Karin för att fira. Flyttlasset hem till mor och far går sedan på lördag, och det känns ganska ledsamt att flytta härifrån, men jag ser fram emot att tillbringa en ledig vecka hemma, och sen bär det av till England. Jag har ju faktiskt en arbetsintervju som liksom bara sitter och väntar på mig där! Och så examensceremonin på måndag. Så mycket pirr i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0