Allmänna tankar om c-uppsats, ångest, förväntan och sommar

Jag är nästan klar med c-uppsatsen. Näääästan. En eller två sidor till, och kanske en del ändringar, men sen är den klar att skickas in till min handledare. Jag hoppas han inte har för många kommentarer, jag är faktiskt livrädd för att han kommer säga att den helt enkelt inte duger. Men så får jag inte tänka. Stay positive!

Det har verkligen blivit somrigt ute de senaste dagarna. Med allt regn trodde jag att det skulle vara jättekallt när jag gick till mitt seminarium igår, så jag byltade på mig ordentligt. Så kommer jag ut, och det var som att kliva ut i en regnskog. Vått, regnigt och VARMT. När jag väl kom fram var hela jag fuktig, trots paraplyet.

Igår bokade jag också min flygbiljett till England, den 10:e juni åker jag! Är så nervöst och spännande och jag vet inte vad. Lite läskigt. Men jag försöker fokusera på det läskiga som pågår just nu, alltså c-uppsatsen. Finns inte tid för att bli distraherad. I vilket fall som helst kan jag knappt vänta tills min examen. Det ska bli så skönt att inte plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0