Det där sommartiden

Jag har varit väldigt seg idag, har inte fått mycket gjort. Jag har städat, läst en del, och pratat med mor och far som åker till Japan på onsdag, men har inte lyckats vara produktiv och faktiskt skriva någonting. Sitter mest bara och gäspar och njuter av solen. Det där med sommartid är ju så jobbigt, men härligt på samma gång.

Så härligt är det i mitt fönster idag.

Dan och Erik skulle till bandyfinalen så jag gick med dem för att få lite friskluft och sol. På vägen tillbaka fick jag en idé rörande min c-uppsats, något som kan hjälpa mig komma vidare. Detta skall firas med våfflor med Emilia (och kanske en tupplur). Får se hur det går med själva skrivandet. Det känns helt enkelt inte som en uppsatsskrivardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0