Årsdag och Cleeve Hill

Idag är det precis två år sedan jag satte mig på planet till England för att bli upphämtad av Dan på Stansted. Det är alltså vår tvåårsdag idag! Det var soligt och hett då, till skillnad från dagen, månadens och kanske till och med hela sommarens gråa, kyliga regn. Vilket som så ska vi gå på Jamie's Italian om en timme och fira, det ska blir otroligt härligt. Det var alldeles för länge sedan vi var ut och åt ordentligt.

Idag har jag äntligen tagit tag i några av de bilder jag tog för ett par veckor sedan när vi var upp på Cleeve Hill och fotograferade lite. Här kommer de!




Det var en härligt solig och blåsig dag, och jag var fortfarande ganska förkyld så det värkte i lungorna att klättra.Men det var helt klart värt det när vi väl kom allra högst upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0