Vårvecka

Jag har äntligen kommit igång med uppsatsen igen, efter ett samtal med min handledare. Igår var en riktigt produktiv dag, och nu har jag nästan 14 sidor. Bara sex sidor kvar! Det verkar vara lite strul med att få betyget i tid till min examen, så den är lagd ganska tidigt. Ashleigh har dock lovat att försöka fixa det. I vilket fall som helst känns det som om sommaren är inom räckhåll.

Idag ska jag försöka fortsätta på samma spår som idag och skriva färdigt referatet, och kanske till och med skriva lite mer på c-uppsatsen. Dan ska iväg och träffa Calle, så det får bli lite egentid på det också. Kanske en promenad med musik i öronen, och förhoppningsvis kommer solen fram igen.

Eftersom det var ett tag sen jag skrev nu kommer här lite bilder från senaste veckan.

Utgång till Värmlands med korridorare i fredags, jag hade på mig
mitt vackra Snö of Sweden-halsband. Vi har haft sönde all vår vinglas, s
å det blev vin i vanliga dricksglas. Mycket sofistikerat.



State of Mind, Värmlands.



Promenad i söndags, härligt väder.



Mer tussilago <3



Middagen igår. Så här fint kan det bli när man har en partner som gillar snygg framställning på maten. Lyx!



Har lärt mig sätta upp håret med pinnar. Känner mig sofistikerad. Notera sköldpaddan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0