Renaissance Bun

Sedan jag började med no 'poo har jag intresserat mig mycket mer för mitt hår än jag gjorde innan. Ironiskt nog började jag delvis för att jag ville lägga mindre tid och energi på håret, men på något sätt har jag ändrat inställning och tycker nu att det är roligt. Forum, såsom de på Nopoo.se och The Long Hair Community, ger jättemycket inspiration, och jag har nu börjat experimentera med olika håruppsättningar. Tidigare har jag typ bara använt hårsnodd för att sätta upp håret i hästsvans, men nu har jag börjat använda hårpinnar och hårnålar allt mer. Idag provade jag en ny uppsättning, så kallad Renaissance Bun. Så här ser den ut.


Instruktioner på hur man gör den finns här. Hon har jättemånga bra videor med instuktioner och tips. Vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0