Procrastination

Finns liksom inget ord på svenska som uttrycker det riktigt lika bra.

Här sitter jag och läser på Long Hair Community. Mitt konto blev precis aktiverat efter en helg av väntande, så nu sitter jag och fixar med det istället för att skriva. Jag lyckades i alla fall få ner ett stycke innan jag såg mailet, men ändå.

Jag har även en hel hop med bilder från så långt bak som påsk som jag behöver föra över till datorn, och kanske fila lite på i PS, men jag har inte haft orken till det. När jag väl får det gjort kommer det bli en hel del poster med bara foton i (inte för att det hör till ovanligheterna).

Ska försöka ta mig igenom tråden om blonette pride (45 sidor!), och sen vara duktig ett tag. Har lite kaffe här till hjälp då jag känt för att ta en tupplur ända sedan jag vaknade, och det går ju inte för sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0