Otålig

Nu är ungefär halva c-uppsatsen skriven, och det är cirka 45 dagar kvar till den slutgiltiga verisonen ska in. Jag sitter liksom i ett moln av stress, nervositet och ångest, som varvas med förväntan inför sommaren och flytten och framtiden. Vill bara ha sommar och Bristol och anställning, och ha allt plugg bakom mig. Tänk att ha en ordentlig helg... mmm, egen fritid. Och inkomst.

Jag och Monkey McMonkey i Bristol i somras.

Tanken på England ger mig ett pirr i magen, jag saknar verkligen att vara där. Dofterna, maten (ja, maten), människorna, avsaknaden av möjligheten att betala med kort som alltid får mig att svära. Husen, gatorna, naturen, kullarna.

Ja, ge mig juni nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0