Lyxig onsdag

Idag har jag äntligen hört av min handledare, han hade en del synpunkter på min text men tyckte i princip att den var bra! Det verkardock som att han har missförstått mig på ett par punkter, så jag mailade honom med några fler frågor. Jag hoppas verkligen att han svarar under morgondagen så jag kan sätta igång och skriva igen. Lite mer än en månad kvar, och tio sidor att skriva. Om allt bara blir uträtt ska det nog gå!

Medan jag var på grammatiken idag gick Dan för att hämta ut ett paket på Ica. Det var addresserat till mig, och tyvärr krävdes underskrift, så han fick återvända hem utan paket. Som kompensation köpte han halloumi och lammkotletter, så det blev lyx till middag idag!


Och så denna till efterrätt. På en onsdag! Busigt.


Nu ska jag se om jag orkar ge mig i kast med referatet. Vi har ända till nästa fredag på oss, men det är alltid bra med lite framförhållning. Efter det blir det Grey's, kärlek på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0