Långfredag

Igår när vi gjorde paj blev det en del grädda över, och eftersom vi har det lite tomt på frukostfronten idag klev jag faktiskt upp och bakade scones till frukost. Det är inte fy skam det. Åt upp den liite för snabbt, så det blev ingen bild. Men. Så här fantastiskt fint och artsy kan det bli om man tar kort efteråt:


Jag kallar den Legacy of a Scone. Mycket vackert.


Det snöade i natt, men all snö är redan borta, tack och lov. Ska ju ut och traska it om ett tag. Grammatik på Engelska Parken och hämta paket och handla på Ica. Sen kan det bli påsk. Jag ser verkligen fram emot helgen, få träffa släkten och äta påskmat. Och godis. Kanske ta en prommis med Bekka. Ja, vi får se. Yr säger sol lördag och söndag, så då för det banne mig bli sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0