Helveteskanin?

Jag hade presentationsteknik idag, och blir alltid så nervig när jag ska prata inför folk. Nog är det bättre nu är det var förr, men det kan ändå pirra ordentligt i magen innan. som tur var är vi inte så många i gruppen, vi var endast sju stycken idag, läraren inkluderar. Jag pratade om No 'Poo, och det verkade som att de tyckte det var intressant. Det är alltid roligt att så några frön hos andra. Bekka, till exempel, började använda balsammedtoden på min inrådan. Jag vet inte hur det går för henne, men hoppas på att få träffa henne på lördag när vi båda är hemme i Häsen för påskgalej.

Mor och far kommer hem från Japan imorgon, mitt i natten landar de på Arlanda. De kommer och hämtar upp oss och sen får jag köra resten hem, så blir nog till att ta en tupplur på eftermiddagen. Skulle gärna ta ordentligt påskledigt, men så blir det nog inte. Ska in till Engelska Parken och göra en grammatikuppgift imorgon, och sedan blir det nog en del läsning hemma i helgen. C-uppsatsen får vila. Men lite ska påsken firas, och jag börjar med denna ondskefulla gnagare:

Creepy Bunny

Japp. Nu blire chokla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0