Ah, honey honey 4

I natt sov jag med honungen i håret, det blev ungefär nio timmar tror jag. Det var lite bökigt att sova, och jag vaknade klockan fyra på morgonen och var så disorientead att jag drog av plasten. Inte så smart! fick kliva upp och försöka sätta fast den igen, lagom kladdigt. Det här är alltså fjärde gången jag gjort inpackningen.

Här är senaste jämförelsebilden, tagen idag. Den till vänster är den första, från 24:e mars.


Jag upptäckte att det var lite honung kvar i topparna, och jag har inte tid att tvätta ur det nu, så håret ser lite konstigt slitet ut fast det inte är det. Det är ljusare än det var, även om det är rätt subtilt. Det är dock svårt att avgöra hur mycket ljusare det är än förra gången, det är inte så stor skillnad där.

Jag vet inte hur många fler jag ska göra, det går åt så förbaskat med honung! Tror jag ska börja varva mer med kamomillsköljen. I vilket fall som helst är jag nöjd med färgen, och det blir väl ljusare av sig själv i sommar. Allra härligast är nog glansen, ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0